İvana Sert’in bacakları mı Daikin mi akılda kalıyor?

Son günlerde dikkat çeken reklamlardan biri “dondurmayı donduran klima” Daikin… Bu slogan reklamda yok. Ama öyle güzel bir mesaj veriyor ki, siz zaten bunu alıyorsunuz. Reklamın güçlü mesajı da sesle ya da yazıyla değil harika bir son kare ile veriliyor. Erkekler kadar kadınların da güzelliğini hakkında bol bol konuştuğu Ivana Sert, bu reklam için de doğru seçilmiş bir isim… Sırp güzeli bacaklarını gösteriyor reklamın girişinde “en güzel bacaklar benim” diyor… Ama sanıyorsunuz ki o bacaklar reklama damga vuracak ve markanın önüne geçecek. Olmuyor, geçemiyor. Reklam metnini yazanlar çekenler öyle başarılı bir iş çıkarmışlar ki, reklamın sonunda Daikin klimanın ne kadar güçlü bir soğutma özelliğine sahip olduğunu aklınızdan çıkaramayacağınız bir mesajı güzünüze sokuyorlar. O güzel bacaklı kadının elinde erimekte olan dondurma, klimanın bir Eskimo tarafından monte edilip çalıştırılması ile birlikte olanlar oluyor. Dondurmanın erimesi durduğu gibi seksi kadının diline yapışıyor. Islak dil buzlaşan dondurmaya “şşrrakkk” diye yapışıyor. Bu doğal bir fizik olayı. Erimekte olan dondurmanın ne kadar kısa sürede donduğu öyle hızlı ve sevimli anlatılıyor ki “helal olsun” diyorsunuz. O seksi kadının “aptal” duruma düşmesine kadın izleyiciler “ohhh bacaklar güzel ama…” diyerek boşlukları kendilerince dolduruyorlar. Erkekler de bu nedenle reklamdaki “bacakları” defalarca keyifle izleyebiliyorlar “fırça yemeyeceklerini” bildikleri için… Uzatmayayım, ne İvana Sert’in bacakları ne de “salaklığı” verilen Daikinin güçlü bir soğutma özelliği olduğunun önüne geçiyor. Aksine bu handikaplar reklama ve mesaja güç veriyor. Haydi keyifle izleyin bakalım…