Pepsi reklamındaki oltaya takılan et

                                                  
Pepsi ve Cocacola arasındaki global rekabette daima çarpıcı reklamlar öne çıkıyor. Pepsi'nin yeni sezonda "Pepsi Yaşatır Seni" sloganıyla yayınlanan seri reklamlarındaki oltanın iğnesi
7 yaşındaki oğlum Tuna'nın gözünden kaçmadı. Aşağıya koyduğum reklam filminden de izleyeceksiniz; gençler oltayı sallayıp mangaldaki eti aşırıyorlar.

Tuna'nın bana sorduğu soru şu:"İyi de baba o iğne biri yardım etmezse o kocaman ete öyle girmez ki" ... Ya oğlum canın Pepsi çektiyse alıp geleyim, diyeceğim ama diyemiyorum. Çünkü gazlı içecek içmesini istemiyorum, en azından bu yaşlarda... ıkk mııkk dıttt gibi arıza sesleriyle Tuna'ya cevap vermeye çalışıyorum: "Oğlum bak bunlar reklam. Tıpkı çizgi filmlerdeki gibi hayallerle dolu bir film. Mantık hataları olabilir. Bilerek ya da bilmeyerek bu hatalar yapılsa bile umursanmayabilir"

İkna olmayan Tuna'nın sorduğu şu soruya Pepsi'nin reklamcılarının cevap vermesini bekliyorum. Çünkü ben cevap veremedim:"Bence elinde et olsaydı, Pepsi'yi yakalamaya çalışsaydı. Pepsi'yi yakalayınca da daha çok sevinirdi çocuk, öyle değil mi baba?"