Orhan Pamuk ve kadınlar

Orhan Pamuk, geçtiğimiz yıllarda yayınlanan “Bir Yudum İnsan” adlı programda ergenlik yıllarına baktığında “kızlarla arasının iyi olmadığını, kapalı bir adam” olduğunu anlatıyordu.
Şimdi dünya çapında bir Nobel ödüllü romancı olarak ise kadınların hayran olduğu bir adam aynı zamanda… Bugün fotoğraf paylaşım ortamı instagram’da Orhan Pamuk adını girerek yaptığım aramada kadınlar dikkatimi çekti. Orhan Pamuk ve kadınlar. Kadın okurları. Kadın hayranları. Diğer bloğumda ise bu konuda seçtiğim bazı fotoğrafları paylaştım. Linki tıklayıp görebilirsiniz: www.instagramwrite.blogspot.com
Ancak bütün fotoğraflar arasında şu an yan tarafta gördüğünüz hayli ilgimi çekti. “Benim Adım Kırmızı” ile anlamlı bir kare oluşturmuş. Şimdi bunu söylerken aklıma Can Yayınları’nın klasik beyaz kapak formatından, kitaba göre kapak anlayışına geçmesi aklıma geldi. Bunun için işte bu fotoğrafa bakıp, ben kişisel olarak Can Yayınları’nın yaptığı kapak değişimini desteklediğimi belirtiyorum.