Atatürk atv'nin kurumsal seslendirmesini yapıyor (!)

Zülfü Livaneli’nin Veda adlı sinema filminde Atatürk’ü oynayan arkadaşım Burhan Güven, yıllardır da ATV’nin kurumsal sesi olarak görev yapıyor. Sevgili Burhan Atatürk’e benzerliği ile yıllardır dikkat çekiyordu zaten. O da Atatürk gibi Makedonya kökenli. Annesi Ohri’li… Yani Mustafa Kemal’in babası Ali Rıza Efendi’nin köyü olan Kocacık’a çok yakın…
Burhan’ı profesyonel çalışmalarını sürdürdüğü Berkcan Ajans’ta ziyaret ettim. Şu anda Hürriyet Gazetesi, Bimeks, Lukoil, nesine.com gibi kuruluşların kurumsal reklamlarını seslendiriyor.
ATV’nin uzun yıllardır kurumsal sesi olan Burhan, Veda filmiyle başlayan Atatürk çalışmasını kitaplarla da sürdürüyor. “Vakit buldukça Sahaflar Çarşı’sına kütüphanelere gidiyorum” diyen Burhan, burada detayını açıklayamayacağım çok özel bir Atatürk çalışması içinde. Bu çalışmayı kitaplaştırdığında ortaya önemli bir belgesel kitap ve film çıkacak. Bu çalışmasında kolaylıklar diliyorum.
Burhan teknolojiyi ve özellikle marketing dünyasını yakından takip ediyor. O da benim gibi Marketing Türkiye müptelası. Açık hava reklamcılığı konusunda önemli fikirleri var. Doğrusu Burhan’ın bu tarafını pek bilmiyordum.  
Kahvelerimizi içtik dost sohbetimizi yaptık. Bahçedeki karadut ağacından birlikte dut yedik. Ayrılırken “Amman Burhancığım dutu yedin ama sakın ha dut yemiş bülbüle dönme. Bu ses dublaj camiasına çok lazım” diye takıldım.