Magazinde “QUALITY” li iki güzel yıl

Magazin medyasının duayen ismi Ateş Çelik’le abi-kardeş ilişkimiz 1992 yılına dayanıyor. Günaydın Gazetesi’nin Cağalaoğlu’ndaki binasında gerçek anlamda tam da bir “kriz” döneminde tanıştık Onun’la.
Ben üniversitede öğrenci, o haber merkezinde yöneticiydi. Maaşların ödenemediği gazetecilerin Günaydın’da hayli sıkıntılı günler yaşadığı o dönemin üzerinden 19 yıl geçti.
Ateş Çelik, daha sonra Türk medyasının magazin haberlerinde önemli işlere imza attı ve yöneticilik yaptı. Geçtiğimiz hafta kendisini ziyarete gittim. Magazin hayatında 2 yıldır başarılı bir yayın gerçekleştiren QUALITY Of Magazin dergisinin hazırlandığı Ulus’taki yerinde hem özlem giderdik, hem de merak ettiğim konuları konuştuk.



Ziyaretim sırasında medya adına gurur duyduğum en önemli şey ise derginin tamamen bağımsız bir şekilde çıkıyor olması. Sahibi magazin medyasının duayenlerinden Salih Keçeci… Yayın Koordinatörü ise tecrübesiyle öne çıkan isim Atılay Kandemir… Bu arada Ateş abiyle yaptığımız sohbetin fotoğraflarını ricamı kırmayarak çeken Atılay abiye de teşekkür ediyorum.

QUALITY Of Magazin ikinci yılını geçtiğimiz ay Suada’da muhteşem bir gece düzenleyerek kutlamış. Derginin 25’inci sayısında bu gecenin tüm detayları, ünlüler geçidinin birbirinden ilgi çekici fotoğraflarıyla verilmiş. Doğrusu herhangi bir sermaye grubuna bağlı olmadan böylesine kaliteli bir dergiyi 2 yıldır yayınlıyor olmak büyük başarı. Bu nedenle ekibi buradan ayrıca kutluyorum.
Ateş abi derginin Yazı İşleri Müdürü… Yüzü her zamanki gibi gülüyor. Biraz göbek yapmış ama 19 yıl önceki Ateş abi nasılsa şimdiki de öyle… Hiç görmemiş olsam bunca yıl, yine tanırdım.
Hülya Avşar iyi malzeme veriyor
Hatıralarıdan, olaylardan, memleketten konuştuk… Ama en önemlisi Ateş abinin yaptığı tespit. Diyor ki “Artık ünlü olmak çok kolay. Biraz da zeki olan, işi çözen gündemde de kalmaya devam ediyor”
Magazin gündeminde daima kalabilmek için “Mutlaka danışmanı olmalı” diyerek ünlülere de bir tüyo veriyor. Hülya Avşar örneğini anlatıyor: “Hülya Avşar müthiş malzeme veriyor. Bunu da bilinçsiz değil, bilinçli olarak yapıyor. Ancak bu bilincin arkasında bir dönem kendisine danışmanlık yapan Armağan Çağlayan var. Hülya Avşar bu konuda Armağan Çağlayan’dan çok şey öğrendi. Şimdi danışmanı yok ancak öğrendiklerini çok iyi uyguluyor”

Soruyorum “Nasıl uyguluyor, bir örnek verir misin?”… Devam ediyor: “Saadettin Saran’la ilişkisi bittiğinde gündemden düşmüyü başladı. Ve hemen bir atak yaptı. Dedi ki –Beni Saadettin şutladı. Eskiden Hülya Avşar, böyle bir cümleyi kullanamazdı. Ancak şimdi magazine malzeme olacak şeyin ne olduğunu bildiği için hiç çekinmeden –şutlandım, diyor”
 
Ünlü olmanın kolay olduğuna ise geçtiğimiz haftalarda twitterda çıplak fotoğrafları ile yer alan Hilal Cebeci’yi gösteriyor. Pampiş olayının kahramanı kadının, farklı bir açıdan dikkat çektiğini ve hala da bunun konuşulduğunu Türkiye’de bu anlamda bir fenomen olduğunu belirtiyor.  
 
Ateş abiyle muhabbet bitmez… İşinden alıkoymamak için vedalaşıyorum. Bende emeği olan bu güzel insana “teşekkür” ediyorum. Öyle kibar ki; kapıya kadar yolcu ediyor. Sağlıkla ve hep gülen yüzünle kal Ateş abi…

DİKKAT! Fotoğrafların üzerini tıklayarak büyük halini görebilirsiniz...